خانه / مقاله ها / مشتری مداری رویکردی صحیح در جهت توسعه کیفیت خدمات ارائه شده توسط واحدهای مبلمان
xnonrkcala_1011

مشتری مداری رویکردی صحیح در جهت توسعه کیفیت خدمات ارائه شده توسط واحدهای مبلمان

این مقاله حاصل یک پژوهش کاربردی در زمینه بهبود خدمات ارایه شده توسط صنایع مبلمان با استفاده از تکنیک توسعه مشخصه‌های کیفی است. تکنیک توسعه مشخصه‌های کیفی یک ابزار کیفیتی پیشرفته است که هدف آن افزایش سهم بازار از طریق جلب رضایت مشتری می‌باشد. در این مقاله انتظارات و خواسته‌های مشتریان از کیفیت محصولات صنایع مبلمان شناسایی و با استفاده از تکنیک توسعه مشخصه‌های کیفی وزن­دهی شده و در نهایت روش بهبود کیفیت خدمات ارائه شده توسط صنایع مبلمان با رویکرد مشتری مداری توسعه داده شده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *