خانه / مقاله ها / دکومان / برندینگ در صنعت مبلمان
01

برندینگ در صنعت مبلمان

دنیای کسب و کار عصر حاضر دنیای تمایز و برتری است. دیگر عصر همانندی و یکسان بودن گذشته و خلاقیت،  نوآوری و تمایز رهبران تعیین کننده بازارهای کسب و کار هستند و برندها با دربرداشتن این شاخصه ها رهبران همیشگی بازارها هستند. برند های قدرتمند ، شکل گیری نوآوری در سازمان را تحریک می کنند. امروزه برندها به عنوان یکی از اولویتها و برنامه های اصلی سازمانها مطرح می باشند. سرمایه گذاری در نام های تجاری فراتر از صرف هرینه های سالانه بازاریابی و یکی از اولویت های استراتژیک تمامی شرکتها است. برند می تواند با ارتقای عملکرد کسب و کار و ارائه منبع مزیت رقابتی، برای آن ارزش آفرین باشد.

جهت دسترسی به متن کامل مقاله کلیک کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *